ГАРАНТІЯ
Всі товари і обладнання, представлені в інтернет-магазині kolvi.org.ua, є сертифікованими на території України і можуть обслуговуватися по гарантії виробника за умови дотримання правил експлуатації. Гарантійний термін на конкретний товар встановлюється виробником, який вказаний в гарантійному талоні або інших документах, що додаються до товару.
Умовами надання гарантії є:
- наявність гарантійного талону, в якому обов'язково повинні бути вказані: марка і модель товару, його серійний номер, дата покупки і термін, на який поширюється гарантійне обслуговування;
- документ, що підтверджує здійснення покупки в нашому інтернет-магазині. Це може бути товарний чек, товарна накладна або акт прийому-передачі.
Гарантійне обслуговування надається авторизованими виробником сервісними центрами. Адреси центрів технічного обслуговування наведені в гарантійному талоні або на сайті виробника.
Які види несправностей не відносяться до гарантійного обслуговування?
- природній знос;
- ушкодження, викликані порушенням правил експлуатації або використанням обладнання не за призначенням;
- несправності через неправильне підключення або установку обладнання;
- збій в роботі, отриманий в результаті впливу стихійних лих;
- втрата працездатності при неправильному підключенні до електромережі, аварійне підвищення / пониження напруги в електромережі.
В яких випадках сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні?
- при відсутності гарантійного талону або його некоректному заповненні;
- в разі пошкодження гарантійних пломб;
- самостійне виконання ремонтних робіт або зміна компонентів обладнання;
- порушення правил використання товару, які вказані в інструкції з експлуатації;
- при наявності пошкоджень, нанесених діями покупця або третіх осіб.
ОБМІН
Обміняти або повернути товар, який Вам не підійшов, можна протягом 14 днів з моменту покупки, згідно Закону України "Про захист прав споживачів".
Умови обміну або повернення товару:
- обладнання не використовувалося і не має слідів експлуатації;
- збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
- товар в повній комплектації;
- відсутність механічних пошкоджень, потертостей і подряпин;
- збережений товарний вид товару і його комплектуючих.
Умови, за якими обмін неможливий:
- з моменту продажу обладнання пройшло 14 днів;
- є сліди експлуатації виробу;
- обладнання пошкоджено або змінено.
Обмін і повернення здійснюється при наявності документа, що підтверджує покупку, збереження упаковки і товарного вигляду придбаного обладнання, а також документа, що посвідчує особу.
Провести обмін або повернення товару Ви можете, звернувшись в наш офіс за адресою: м.Черкаси, вул. Луценка, 7, Пн-Пт з 09:00 до 18:00. Для жителів інших міст доставка товару назад здійснюється за рахунок покупця транспортною компанією "Нова Пошта".
Для того, щоб скасувати замовлення і повернути кошти, зателефонуйте по одному з номерів, які вказані в розділі Контакти.